Zamówienia Publiczne w pytaniach i odpowiedziach
Pomagamy przejść przez cały proces zamówienia publicznego. odpowiadamy na pytania zadane przez naszych Czytelników. Każda odpowiedź poparta jest obszernym wyjaśnieniem, dzięki czemu Czytelnik może poznać całe tło i zrozumieć, dlaczego w danej sytuacji należy postąpić w taki nie inny sposób. Każda odpowiedź poparta jest także podstawą prawną – powołaniem na konkretny zapis ustawy Prawo zamówień publicznych lub innego, obowiązującego aktu prawnego.
ISO w praktyce
Poradnik jako jedyny, pomaga pełnomocnikowi ds. systemu zarządzania jakością poprawiać jakość (pracy i produktów) w firmie poprzez odpowiednie motywowanie pracowników i kierownictwa dzięki czemu firma stanie się bardziej konkurencyjna na rynku i będzie się rozwijać w sposób przemyślany i kontrolowany.
Vademecum zamówień publicznych
Informujemy o ważnych dla zamawiającego zmianach w zamówieniach publicznych. Przekazujemy najnowsze informacje dotyczące wszystkich aspektów dotyczących zamówień publicznych. Z wyprzedzeniem informujemy o planowanych i już wprowadzonych w życie zmianach w przepisach, a także dokładnie tłumaczymy, jak je interpretować. Nie opisujemy samych przepisów, ale zawsze pokazujemy ich praktyczne zastosowanie.
- << Pierwsza
- «
- 1
- 2
- 3
- 4
- »
- Ostatnia >>
Centrum Obsługi Klienta
- 22 518 29 29
- E-mail: cok@wip.pl
- Fax 22 617 60 10
- Poniedziałek-Piątek: 8:00 - 16:00
Poza godzinami pracy naszego Centrum Obsługi Klienta prosimy o kontakt drogą mailową na cok@wip.pl
Dane kontaktowe
- Wiedza i Praktyka Sp. z o.o.
- ul. Łotewska 9a
- 03-918 Warszawa